Pridať produkty zadaním kódov
Transport claims
Všebecné informcie
Doručený tovar je potrebné skontrolovať v prítomnosti kuriéra. Ak zistíte akékoľvek poškodenie (balík je poškodený alebo má diery) alebo viditeľné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, rezy), je potrebné s kuriérom spísať protokol o poškodení.
Protokol/hlásenie musí byť podpísané osobou, ktorá prevzala zásielku, a kuriérom. Všetky poškodenia, od hlavného kartónového obalu až po jednotlivé balenia, musia byť zdokumentované fotografiami.
Protokol o poškodení
Čo robiť v prípade poškodenia?
- GLS: Nahláste kuriérovi a spíšte s ním protokol o poškodení. Protokol priložte k svojmu e-mailu.
- DPD: Informujte kuriéra a vyplňte elektronický protokol o poškodení.
- DHL: Oznámte kuriérovi a vyplňte protokol o poškodení.
- UPS: Nahláste poškodenie a spíšte protokol s kuriérom. UPS môže do 7 dní poslať ďalšieho kuriéra na overenie balíka.
Ako postupovať
Prosím, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).
E-mail musí obsahovať nasledujúce informácie:
Požadované informácie: | Prosím, vyplňte nižšie: |
---|---|
Dátum doručenia: | x |
Prepravca: | x |
Číslo faktúry: | x |
ISO kód krajiny klienta: | x |
Pri ISO kóde krajiny sa myslí napríklad: pre Poľsko -> PL, pre Nemecko -> DE atď.
PREDMET EMAILU MUSÍ OBSAHOVAŤ PREDPONU „(D)“, ABY MOHLA BYŤ VAŠA REKLAMÁCIA SPRACOVANÁ.
Pri viditeľných poškodeniach musí byť informácia odoslaná najneskôr nasledujúci deň po doručení, pri skrytých poškodeniach do 7 kalendárnych dní.
Prílohy na stiahnutie:
Ďalšie sťažnosti
Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, napríklad o očakávanom termíne doručenia, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).
Predmet e-mailu NESMIE obsahovať predponu „(D)“.
V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte svojho account manažéra.