Spring Promotion!Viac ako 2500 zľavnených produktov! POZRITE SI
Uložiť do nákupného zoznamu
Vytvorenie nového nákupného zoznamu

Pridať produkty zadaním kódov

Pridanie súboru CSV
Zadajte kódy produktov, ktoré chcete hromadne pridať do košíka (za čiarkou, s medzerou alebo z nového riadku). Pri viacnásobnom opakovaní kódu sa táto komodita pridá toľkokrát, koľkokrát sa vyskytne.

Transport claims

Všebecné informcie

Doručený tovar je potrebné skontrolovať v prítomnosti kuriéra. Ak zistíte akékoľvek poškodenie (balík je poškodený alebo má diery) alebo viditeľné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, rezy), je potrebné s kuriérom spísať protokol o poškodení.

Protokol/hlásenie musí byť podpísané osobou, ktorá prevzala zásielku, a kuriérom. Všetky poškodenia, od hlavného kartónového obalu až po jednotlivé balenia, musia byť zdokumentované fotografiami.

Protokol o poškodení

Čo robiť v prípade poškodenia?

  • GLS: Nahláste kuriérovi a spíšte s ním protokol o poškodení. Protokol priložte k svojmu e-mailu.
  • DPD: Informujte kuriéra a vyplňte elektronický protokol o poškodení.
  • DHL: Oznámte kuriérovi a vyplňte protokol o poškodení.
  • UPS: Nahláste poškodenie a spíšte protokol s kuriérom. UPS môže do 7 dní poslať ďalšieho kuriéra na overenie balíka.

Ako postupovať

Prosím, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).

E-mail musí obsahovať nasledujúce informácie:

Požadované informácie: Prosím, vyplňte nižšie:
Dátum doručenia: x
Prepravca: x
Číslo faktúry: x
ISO kód krajiny klienta: x

Pri ISO kóde krajiny sa myslí napríklad: pre Poľsko -> PL, pre Nemecko -> DE atď.

PREDMET EMAILU MUSÍ OBSAHOVAŤ PREDPONU „(D)“, ABY MOHLA BYŤ VAŠA REKLAMÁCIA SPRACOVANÁ.

Pri viditeľných poškodeniach musí byť informácia odoslaná najneskôr nasledujúci deň po doručení, pri skrytých poškodeniach do 7 kalendárnych dní.

Prílohy na stiahnutie:

Ďalšie sťažnosti

Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, napríklad o očakávanom termíne doručenia, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).

Predmet e-mailu NESMIE obsahovať predponu „(D)“.

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte svojho account manažéra.

pixel