Uložiť do nákupného zoznamu
Vytvorenie nového nákupného zoznamu

Pridať produkty zadaním kódov

Pridanie súboru CSV
Zadajte kódy produktov, ktoré chcete hromadne pridať do košíka (za čiarkou, s medzerou alebo z nového riadku). Pri viacnásobnom opakovaní kódu sa táto komodita pridá toľkokrát, koľkokrát sa vyskytne.

Transport claims

Všebecné informcie

Doručený tovar je potrebné skontrolovať v prítomnosti kuriéra. Ak zistíte akékoľvek poškodenie (balík je poškodený alebo má diery) alebo viditeľné známky krádeže (porušená páska INNPRO, stopy po odlepení pásky, rezy), je potrebné s kuriérom spísať protokol o poškodení.

Protokol/hlásenie musí byť podpísané osobou, ktorá prevzala zásielku, a kuriérom. Všetky poškodenia, od hlavného kartónového obalu až po jednotlivé balenia, musia byť zdokumentované fotografiami.

Protokol o poškodení

Čo robiť v prípade poškodenia?

  • GLS: Nahláste kuriérovi a spíšte s ním protokol o poškodení. Protokol priložte k svojmu e-mailu.
  • DPD: Informujte kuriéra a vyplňte elektronický protokol o poškodení.
  • DHL: Oznámte kuriérovi a vyplňte protokol o poškodení.
  • UPS: Nahláste poškodenie a spíšte protokol s kuriérom. UPS môže do 7 dní poslať ďalšieho kuriéra na overenie balíka.

Ako postupovať

Prosím, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).

E-mail musí obsahovať nasledujúce informácie:

Požadované informácie: Prosím, vyplňte nižšie:
Dátum doručenia: x
Prepravca: x
Číslo faktúry: x
ISO kód krajiny klienta: x

Pri ISO kóde krajiny sa myslí napríklad: pre Poľsko -> PL, pre Nemecko -> DE atď.

PREDMET EMAILU MUSÍ OBSAHOVAŤ PREDPONU „(D)“, ABY MOHLA BYŤ VAŠA REKLAMÁCIA SPRACOVANÁ.

Pri viditeľných poškodeniach musí byť informácia odoslaná najneskôr nasledujúci deň po doručení, pri skrytých poškodeniach do 7 kalendárnych dní.

Prílohy na stiahnutie:

Ďalšie sťažnosti

Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, napríklad o očakávanom termíne doručenia, pošlite e-mail na shipment.dmg@innpro.pl a pridajte svojho account manažéra do kópie (CC).

Predmet e-mailu NESMIE obsahovať predponu „(D)“.

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte svojho account manažéra.

pixel