Pridať produkty zadaním kódov
Obchodné podmienky - zákazníci internetového obchodu b2b.innpro.sk
OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PODNIKATEĽOV – ZÁKAZNÍKOV platné do 04.12.2025 - celý súbor na stiahnutie TU
OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PODNIKATEĽOV – ZÁKAZNÍKOV zavedené 04.12.2025:
1 Všeobecné informácie
1.1 Nákupná platforma B2B https://b2b.innpro.sk/, ďalej len „platforma B2B“, je vo vlastníctve spoločnosti INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI sp. z o. o zapísaná v Národnom súdnom registri na adrese Rudzka 65C, 44-200 Rybnik s číslom KRS 0000944160 10. hospodárskym oddelením Národného súdneho registra Okresného súdu v Gliwiciach, identifikujúca sa číslom NIP: 6423234719, BDO: 000556885, ktorá má štatút veľkého podnikateľa podľa článku 4c zákona o predchádzaní nadmerným prieťahom v obchodných transakciách z 8. marca 2013, Zbierka zákonov 2023.1790.
1.2 Predávajúci vykonáva prostredníctvom platformy B2B predaj produktov a digitálneho obsahu prezentovaného na webových stránkach platformy B2B, ďalej len „Tovar“ a poskytuje elektronicky súvisiace služby za podmienok týchto obchodných podmienok.
1.3 Obchodné podmienky B2B platformy https://b2b.innpro.sk/, ďalej len „Podmienky“, sú obchodné podmienky uvedené v článku 8 zákona z 18. júla 2002 o elektronických službách (Zbierka zákonov 2020.344 j.t., v znení neskorších predpisov). Podmienky sú zákazníkom zadarmo sprístupnené pred uzavretím zmluvy prostredníctvom odkazu umiestneného na domovskej stránke platformy B2B, v záložke Podmienky b2b (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html). Zákazník má právo si podmienky stiahnuť a vytlačiť. Podmienky sú na žiadosť Klienta sprístupnené tak, aby bolo možné ich obsah získavať, reprodukovať a zaznamenávať prostredníctvom teleinformačného systému používaného Klientom.
1.4 „Zákazníkom“ v zmysle obchodných podmienok je podnikateľ v zmysle § 4 zákona zo dňa 6. 3. 2018, ktorý zadá objednávku alebo zaregistruje svoj účet alebo využije ďalšie služby poskytované elektronicky na B2B platforme. Právo podnikateľov (zbierka zákonov 2021.162 j.t. v platnom znení), s výnimkou podnikateľa, ktorým je fyzická osoba, ktorá s predávajúcim uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s podnikateľskou činnosťou tejto osoby, pokiaľ z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že nemá pre podnikateľov odborný charakter, vyplývajúce najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti, sprístupnený na základe ustanovení Centrálneho registra a Informácie o podnikateľskej činnosti.
1.5 Kupujúci by mal pre využívanie B2B platformy sám získať prístup k zariadeniu, ktoré umožňuje prezerať webové stránky a vykonávať na nich úkony, pripojiť sa k internetu, používať webový prehliadač a mať aktívnu e-mailovú schránku, ktorá umožňuje prijímať e-mailové správy. Predávajúci zaisťuje správne fungovanie B2B platformy pre kupujúceho pomocou nasledujúcich prehliadačov:
- Internet Explorer verzia 10.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
- Mozilla Firefox verzia 17.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
- Opera Opera 12.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
- Google Chrome verzia 23.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
- Safari verzia 5.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
- Microsoft Edge verzia 25.10586.0 alebo novšia s povolenou podporou apletov Java.
Navyše minimálne rozlíšenie obrazovky umožňujúce pohodlné prehliadanie stránok B2B platformy je 1024x768 pixelov. Pre plnú funkčnosť E-shopu Predávajúci odporúča povoliť prehliadaču webových stránok ukladanie cookies.
1.6 Užívanie B2B platformy v rozpore so zákonom, najmä porušovanie osobnostných práv Predávajúceho alebo tretích osôb, zasahovanie do prevádzky B2B platformy, vrátane poskytovania nelegálneho obsahu prostredníctvom nej, je zakázané.
1.7 Osoby využívajúce platformu B2B v mene Zákazníka musia byť oprávnené konať v mene Zákazníka a musia mať za neho prebrať povinnosti. Kedykoľvek sa tieto Podmienky zmieňujú o Zákazníkovi, vzťahujú sa primerane aj na osobu konajúcu v mene Zákazníka pri používaní platformy B2B.
2 Nákupy
2.1 Nakupovať na B2B platforme je možné v ktorýkoľvek deň a kedykoľvek za predpokladu, že realizácia objednávok zadaných mimo bežného pracovného času (pondelok až piatok okrem sviatkov, doba 8.00 - 15.00 hod.) bude zahájená nasledujúci pracovný deň.
2.2 Nákupy na platforme B2B sú vykonávané elektronicky, pričom jediným identifikačným prostriedkom je e-mailová adresa a heslo Zákazníka a objednávky úspešne vykonané pomocou vyššie uvedených prvkov budú pre strany právne záväzné.
2.3 Zadanie objednávky je možné po registrácii na platforme B2B - vytvorenie účtu na platforme B2B, ku ktorému dôjde po vyplnení a prijatí v registračnom formulári, ktorý je dostupný kliknutím na Vytvoriť účet (https://b2b-innpro.cz/client-new.php?register&wholesaler=true). Registrácia na platforme B2B nezaväzuje Zákazníka k zadávaniu minimálneho počtu objednávok. Služba elektronického účtu je poskytovaná bezplatne na dobu neurčitú. Zákazník má možnosť kedykoľvek a bez udania dôvodu zmazať účet predložením príslušnej žiadosti predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.1.
2.4 Poskytnutie akýchkoľvek informácií Zákazníkom, vrátane osobných údajov Zákazníka alebo jeho zástupcov, je dobrovoľné, avšak neposkytnutie údajov označených ako povinné bude mať za následok neregistrovanie účtu, prípadne nevybavenie objednávky.
2.5 Za účelom odoslania objednávky prostredníctvom platformy B2B Zákazník:
- otvorí webové stránky https://b2b-innpro.cz
- prihlási sa k svojmu účtu
- v nadväznosti na informácie obsiahnuté na webovej stránke a zobrazených správach vyberá Tovar pridaním jednotlivých položiek do košíka, počtom objednaných položiek, ako aj výberom spôsobu dodania a platby z ponúkaných Predávajúcim,
- akceptuje jemu predložený súhrn vybraného Tovaru, spôsob a náklady platby a spôsob a náklady na dodanie a kliknutím na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby" zadá objednávku na dodanie Tovaru vloženého do košíka.
2.6 V objednávkovom formulári je nutné, aby objednávateľ uviedol údaje objednávateľa, príjemcu, doručovaciu adresu (rozsah údajov uvedený v bode 7.2 obchodných podmienok) a údaje týkajúce sa objednávaného tovaru: druh a množstvo, spôsob doručenia, spôsob platby. Zákazník môže svoje pripomienky zaslať predávajúcemu alebo kuriérovi. Zákazník potvrdzuje, že prijíma podmienky týchto Podmienok a prečítal si zásady ochrany osobných údajov platformy B2B. Objednávkový formulár obsahuje aj informácie o predpokladanom, najrýchlejšom možnom termíne dodania. Skutočný dátum sa môže líšiť od dátumu uvedeného v objednávkovom formulári v súlade s bodom 3.2 obchodných podmienok.
2.7 Elektronická služba vo forme objednávkového formulára je poskytovaná zadarmo a má jednorazový charakter. Začína okamihom pridania prvého Tovaru do košíka a končí okamihom zadania objednávky alebo okamihom skoršieho ukončenia zadávania objednávky Zákazníkom.
2.8 Odoslanie objednávky Zákazníkom (kliknutím na tlačidlo Objednávka s povinnosťou platby) je prejavom vôle k uzavretiu kúpnej zmluvy s Predávajúcim v súlade s Obchodnými podmienkami a platnými právnymi predpismi, ako aj záväzkom zaplatiť za objednaný Tovar a uhradí dohodnuté náklady transakcie.
2.9 Predávajúci po obdržaní objednávky od zákazníka potvrdí všetky dôležité náležitosti objednávky zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom. Okamihom obdržania e-mailovej správy uvedenej v predchádzajúcej vete Zákazníkovi je uzatvorená kúpna zmluva medzi Zákazníkom a Predávajúcim, podľa ktorej sa Predávajúci zaväzuje dodať Zákazníkovi Tovar a previesť jeho vlastnícke právo na Predávajúceho. Zákazník, s výhradou bodu 2.10 nižšie, a Zákazník sa zaväzuje odobrať Tovar a zaplatiť cenu Predávajúcemu a uhradiť dohodnuté transakčné náklady.
2.10 V prípade vyčerpania zásob Tovaru, na ktorý Zákazník vykonal objednávku, bude Predávajúci Zákazníka o tejto skutočnosti informovať e-mailom. Môže nastať v situácii, keď Klient zakúpil Tovar, ktorý nebol v okamihu objednania skladom (počet dostupných kusov Tovaru je vyznačený v ponuke na stránkach B2B platformy). Predávajúci môže taktiež navrhnúť predĺženú čakaciu dobu na dodanie Tovaru objednaného Zákazníkom. V takejto situácii môže Klient odstúpiť od objednávky alebo vyjadriť súhlas s predĺženou čakacou dobou na dodanie Tovaru. Pokiaľ Klient neodpovie do 5 pracovných dní, bude objednávka stornovaná. V tomto e-maile môže predávajúci podmieniť vykonanie objednávky zadanej zákazníkom uhradením zálohy v plnej alebo čiastočnej výške za objednaný tovar, bez ohľadu na spôsob platby zvolený zákazníkom.
2.11 Kúpna zmluva sa uzatvára v anglickom jazyku. 2.10. Záznam, zabezpečenie a sprístupnenie obsahu uzatvorenej kúpnej zmluvy Zákazníkovi prebehne sprístupnením týchto Obchodných podmienok na webových stránkach B2B platformy, ako aj zaslaním e-mailovej správy Zákazníkovi, uvedenej v bod 2.9. obchodných podmienok. 2.9. obchodných podmienok. Obsah kúpnej zmluvy je dodatočne evidovaný a zabezpečený v IT systéme On-line obchodu.
2.12 Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej so zákazníkom do 30 dní od jej uzavretia bez udania dôvodu.
3 Doručenie tovaru
3.1 Dodávka tovaru bude vykonaná spôsobom zvoleným Zákazníkom v dobe objednania. Náklady na doručenie budú Zákazníkovi oznámené počas procesu objednávania a budú potvrdené v e-maile uvedenom v bode 2.9 obchodných podmienok.
3.2 Dodacia lehota je od 1 do 7 pracovných dní, počítané odo dňa pripísania platby za tovar na bankový účet predávajúceho spolu s dohodnutými transakčnými nákladmi - v prípade platby bankovým prevodom, alebo počítané odo dňa zadania a potvrdenia objednávky - v prípade obchodného úveru. Táto lehota sa nevzťahuje na situáciu uvedenú v bode 2.10 vyššie, kedy Zákazník akceptuje predĺženú dodaciu lehotu. Prepravca informuje Zákazníka formou e-mailu alebo SMS o podrobnostiach doručenia, najmä sledovacom čísle alebo poskytnutím odkazu na sledovanie fáz doručenia.
3.3 Okamihom odovzdania Zákazníkom objednaného Tovaru dopravcovia prechádzajú na Zákazníka výhody a bremená spojené s Tovarom, ako aj nebezpečenstvo jeho náhodnej straty alebo poškodenia. Predávajúci nenesie zodpovednosť za stratu, znehodnotenie alebo poškodenie Tovaru vzniknuté od prevzatia Tovaru na prepravu až do jeho odovzdania Zákazníkovi, ani za akékoľvek oneskorenie prepravy. Predávajúci bude s klientom spolupracovať tak, aby v prípade potreby umožnil prípadné reklamačné konanie s prepravcom.
4 Platby
4.1 S výhradou práva predávajúceho uvedeného v bode. 2.10 posledná veta má Zákazník možnosť uhradiť objednaný Tovar jedným zo spôsobov platby uvedených v objednávkovom formulári.
4.2 Predávajúci môže na základe zvláštnych dojednaní poskytnúť Zákazníkovi obchodný úver. Zákazník je v tomto prípade povinný vykonať platbu v lehote uvedenej v príslušných dojednaniach o obchodnom úvere.
4.3 Pokiaľ si zákazník zvolí spôsob platby vopred, neprijatie platby na účet predávajúceho alebo zúčtovateľa do 3 pracovných dní od zadania objednávky bude mať za následok zrušenie objednávky. V tejto situácii môžete objednávku v závislosti od dostupnosti Tovaru znovu odoslať a zvoliť inú formu platby.
4.4 Ceny Tovaru sú uvedené v mene CZK.
4.5 Ku každej objednávke bude priložený doklad o kúpe vo forme účtenky alebo faktúry s DPH. Zákazník súhlasí so zasielaním faktúr v elektronickej podobe.
5 Reklamácie služieb a záruka
5.1 Zákazník môže podávať reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných Predávajúcim elektronicky, zaslaním príslušnej žiadosti Predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.1.
5.2 Zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi z titulu záruky za vady tovaru sa vylučuje podľa článku 558 § 1 Občianskeho zákonníka.
6 Záručné vyhlásenie — záruka trvanlivosti — distribučná záruka
Nasledujúce záručné vyhlásenie je určené výlučne profesionálnym Zákazníkom – podnikateľom, ktorí uzatvárajú zmluvu priamo súvisiacu s ich podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu zmluvy vyplýva, že má pre Zákazníka odborný charakter.
6.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., so sídlom v meste Rybnik, ul. Rudzka 65 C, 44-200 Rybnik, ďalej len „Záručný poskytovateľ“, zaručuje riadne fungovanie tovaru zo svojej ponuky, iného než je uvedené v bodoch 6.1.A – 6.1.M a v bode 6.2 nižšie, ďalej len „Tovar“, po dobu nie kratšiu, než je záručná doba uvedená v bode 6.5 nižšie, za predpokladu, že Tovar je inštalovaný a používaný v súlade s návodom na použitie a odporúčaniami výrobcu alebo distribútora v používateľskej príručke. Toto záručné vyhlásenie je platné na území Poľskej republiky a vzťahuje sa na Tovar zakúpený na jej území. Záručné vyhlásenie alebo záručný list sa doručuje priamo spolu s Tovarom alebo – v prípade nákupu v internetovom obchode Záručného poskytovateľa – informácie o existencii a obsahu záruky sú uvedené v popise Tovaru a na webovej stránke: service.innpro.eu/warranty.
6.1.A. Pri produktoch značky DJI, s výnimkou produktov DJI DOCK, je poskytovateľom záruky spoločnosť SZ DJI Technology CO., LTD. Lobby of T2, DJI Sky City, No. 53 Xianyuan Road, Xili Community, Xili Street, Shenzhen, Čína. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou DJI.
6.1.B. Pri Tovare DJI DOCK je poskytovateľom záruky INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., so sídlom v meste Rybnik, ul. Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, v súlade s podmienkami uvedenými v tomto vyhlásení.
Na zachovanie záručných práv k Tovaru je potrebné vykonávať pravidelné technické prehliadky Tovaru každých 6 mesiacov v súlade s kontrolnou kartou (príloha „Kontrolná karta DJI DOCK“ na adrese https://service.innpro.eu/warranty). Pravidelné prehliadky vykonáva bezplatne a na vlastné náklady Záručný poskytovateľ.
6.1.C. Pri Tovare značky RENEWD je poskytovateľom záruky spoločnosť Renewd, Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Holandsko. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou RENEWD.
6.1.D. Pri produktoch značiek AMAZFIT a ZEPP je poskytovateľom záruky spoločnosť Zepp North America Inc., 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA 92612 Irvine, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou AMAZFIT.
6.1.E. Pri produktoch značky ECOFLOW je poskytovateľom záruky spoločnosť EcoFlow Inc, Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, Čína. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou ECOFLOW.
6.1.F. Pri produktoch značky Insta360 je poskytovateľom záruky spoločnosť Arashi Vision Inc, 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou Insta360.
6.1.G. Pri produktoch značiek Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle a Joysway je poskytovateľom záruky spoločnosť KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Česká republika. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom len na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou KAVAN Europe s.r.o.
6.1.H. Pri Tovare značky Akaso je poskytovateľom záruky spoločnosť Akaso Tech LLC, 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou Akaso.
6.1.I. Pri produktoch značky Dreame, s výnimkou robotických kosačiek, je poskytovateľom záruky spoločnosť DREAME INTERNATIONAL (HONG KONG) LIMITED, spoločnosť zapísaná podľa práva Hongkongu so sídlom: Room H28G, Blk EH, 10th Floor, Golden Bear Ind. Ctr., 66-82 Chai Wan Kok St., Tsuen Wan, Hongkong. Záručné nároky v Poľsku je potrebné uplatňovať prostredníctvom špecializovaného formulára výrobcu dostupného na adrese https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home alebo e-mailom na adresu dreamesupport@dreame.tech
6.1.J. Pri robotických kosačkách Dreame je poskytovateľom záruky spoločnosť Automax Technologies (HONG KONG) CO., Limited, spoločnosť zapísaná podľa práva Hongkongu so sídlom: UNIT 1104A 11/F KAI TAK COMM BLDG NO 317-319 DES VOEUX RD Central SHEUNG WAN HONG KONG. Záručné nároky v Poľsku je potrebné uplatňovať prostredníctvom špecializovaného formulára výrobcu dostupného na adrese https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home alebo e-mailom na adresu [dreamesupport@dreame.tech](mailto:dreamesupport@dreame.tech).
6.1.K. Pri produktoch značky Roborock je poskytovateľom záruky spoločnosť Beijing Roborock Technology Co. Ltd., Kangjian Baosheng Plaza, Building 1, Room 6016, 6017 and 6018, 6F, Block C, No.8 Heiquan Road, Haidian District, 102206 Peking, Čína. Záručné nároky v Poľsku je potrebné uplatňovať prostredníctvom špecializovaného formulára výrobcu dostupného na adrese https://pl.roborock.com/pages/support-repair alebo e-mailom na adresu [support-pl@roborock-eu.com](mailto:support-pl@roborock-eu.com).
6.1.L. Pri produktoch značky MOVA je poskytovateľom záruky spoločnosť SpaceWalker Technology Hong Kong CO., Limited, spoločnosť zriadená podľa právneho poriadku osobitnej administratívnej oblasti Hongkong so sídlom ROOM 01, 26TH FLOOR, WORKING VIEW COMMERCIAL BUILDING, 21 YIU WAH STREET, CAUSEWAY BAY HK. Záručné nároky v Poľsku je potrebné uplatňovať prostredníctvom špecializovaného formulára výrobcu dostupného na adrese https://apeu1.fscloud.com.cn:6300/t/dreameinternational/wss/index.html#/home alebo e-mailom na adresu [movasupport.pl@mova-tech.com](mailto:movasupport.pl@mova-tech.com).
6.1.M. Pri produktoch značky Hohem je poskytovateľom záruky spoločnosť Shenzhen Hohem Technology CO., Ltd., spoločnosť zapísaná podľa práva Hongkongu so sídlom: B106, Building 2, Jiuxianglin Industrial Park, 4227 Xili Lake Road, Nanshan District, Shenzen City, Guangdong 518055, Čína. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je sprostredkovateľom určeným výrobcom výlučne na účel postúpenia záručných nárokov oprávnených osôb v Poľsku do autorizovaných servisných stredísk určených spoločnosťou Hohem.
Kedykoľvek sa v tomto záručnom vyhlásení odkazuje na Tovar, takýto odkaz sa primerane vzťahuje aj na Tovar, za ktorý poskytuje záruku niektorý zo subjektov uvedených v bodoch 6.1.A – 6.1.M vyššie.
6.2. Záruka sa nevzťahuje na: doplnkové a vymeniteľné príslušenstvo, ako sú súčiastky, ktoré sú alebo môžu byť vystavené trvalému alebo premenlivému zaťaženiu, napríklad vrtule, statívy, montážne držiaky, prísavky, kefy, filtre, sane, kotúče, pílové listy, vrtáky, podrážky, brúsne kotúče, náterové vrstvy, gumové súčiastky, ozubené kolesá, ložiská, remene, bubny, krúžky, valce, piesty, ložiská, uhlíky motorov, napájacie alebo prenosové káble v prípade poškodenia izolácie alebo zástrčky, valivé alebo pohyblivé časti; záruka sa nevzťahuje na preliačiny obalov, vyblednutie alebo zmenu farby obalov, škrabance alebo zošúchané nápisy.
6.3. Záruka sa nevzťahuje na Tovar, ktorý vzhľadom na svoj osobný charakter, spôsob použitia a kontakt s telom používateľa nemožno zaslať do servisu bez porušenia hygienických noriem. To platí najmä pre Tovar, ktorý nemožno uviesť do stavu umožňujúceho jeho bezpečné opätovné použitie alebo predaj tretej osobe, alebo by si to vyžadovalo neprimerané náklady. Príkladom takéhoto Tovaru sú zariadenia osobnej starostlivosti (napr. zubné kefky, holiace strojčeky, epilátory), zdravotnícke pomôcky a slúchadlá do uší.
6.4. Na prvého kupujúceho Tovaru – Zákazníka spoločnosti INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. – sa vzťahuje Záruka. Práva zo Záruky sa neprenášajú na ďalších kupujúcich Tovaru. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ani poskytovateľ záruky uvedený v bodoch 6.1.A – 6.1.M nie sú zmluvnou stranou voči ďalšiemu kupujúcemu Tovaru.
6.5. Podmienkou prijatia a posúdenia záručnej reklamácie Záručným poskytovateľom je doručenie Tovaru do servisného strediska Záručného poskytovateľa spolu s popisom vád zistených Zákazníkom, v súlade s nasledujúcimi ustanoveniami, ako aj predloženie dokladu o kúpe Tovaru od spoločnosti INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a uvedenie viditeľného a čitateľného sériového čísla Produktu, ak existuje.
6.6. Záručná doba:
Záručná doba je určená v súlade s informáciami uvedenými v záručnom vyhlásení alebo záručnom liste uvedenom v bode 6.1 vyššie a v produktovej karte na webovej stránke b2b.innpro.eu, s výnimkou batérií zabudovaných v zariadení alebo dodávaných v sade.
Záručná doba na batériu je nezávislá od záručnej doby na ostatný Tovar a je 12 mesiacov.
Záručná doba sa spravidla počíta odo dňa kúpy Tovaru Zákazníkom od Záručného poskytovateľa s výhradou nasledujúcich ustanovení:
V prípade Tovaru značky DJI sa záručná doba počíta odo dňa aktivácie Tovaru prvým kupujúcim (INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) alebo odo dňa kúpy uvedeným prvým kupujúcim, podľa toho, čo nastane skôr – pokiaľ podrobné špecifikácie uvedené na produktovej karte alebo výrobcom v používateľskej príručke neurčujú iný začiatok záručnej doby. Zákazník si môže skontrolovať dátum začiatku a konca záručnej doby zakúpeného Tovaru prostredníctvom servisného panela na adrese service.innpro.eu po registrácii v servisnej aplikácii a riadnom prihlásení. Záručný poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnutie služby vo forme výmeny Tovaru za nový v situácii, keď bol Tovar stiahnutý z predaja alebo bola ukončená jeho podpora; v takej situácii je možné iba vyrovnanie a vrátenie finančných prostriedkov.
6.7. Zodpovednosť zo záruky pokrýva iba vady vzniknuté z príčin vlastných predanému Tovaru. Najmä sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté v dôsledku používania Tovaru alebo iných následných príčin, ako sú:
- mechanické poškodenia akéhokoľvek druhu, vrátane poškodení spôsobených preťažením alebo prehriatím
- poškodenia vzniknuté v dôsledku montáže alebo používania Tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- poškodenia vzniknuté v dôsledku prepravy alebo používania Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú špecifikácii
- poškodenia vzniknuté v dôsledku nesprávneho skladovania alebo nedostatočnej údržby Tovaru
- poškodenia vzniknuté v dôsledku úplného vyčerpania maziva alebo oleja v Tovare
- poškodenia vzniknuté v dôsledku silného znečistenia vnútri alebo zvonku Tovaru
- poškodenia spôsobené použitím príslušenstva, ktoré nie je v súlade s odporúčaniami výrobcu alebo distribútora Tovaru
- poškodenia vzniknuté v dôsledku náhodných udalostí, ako sú požiar, zaplavenie, prepätia, elektrické výboje a pod.
- poškodenia vzniknuté v dôsledku vojnových udalostí, nepokojov, teroristických činov alebo vandalizmu
- poškodenia spôsobené neoprávnenými zásahmi do obvodov a nesprávnym spárovaním alebo nesprávnym používaním batérie a nabíjačky
- poškodenia spôsobené problémami so spoľahlivosťou alebo kompatibilitou pri použití neautorizovaných dielov
- poškodenia spôsobené prevádzkou zariadenia s vybitou alebo poškodenou batériou
- strata alebo poškodenie dát Tovarom
- všetky programy dodané s Tovarom alebo nainštalované neskôr
- poruchy alebo poškodenia spôsobené tovarom tretích strán, vrátane tých, ktoré môže výrobca Tovaru dodať alebo integrovať s Tovarom na žiadosť používateľa
- poškodenia vzniknuté v dôsledku technickej pomoci inej než autorizovanej výrobcom Tovaru
- Tovar alebo časti s pozmenenými identifikačnými štítkami alebo Tovar, z ktorého bol identifikačný štítok odstránený
- nesplnenie úkonov uvedených v návode na použitie, ktoré má vykonať používateľ
- v prípade akýchkoľvek opráv, úprav, zmien, čiastočného alebo úplného rozoberania alebo konštrukčných zmien Tovaru subjektom iným než Záručným poskytovateľom alebo subjektom schváleným Záručným poskytovateľom. Zistenie ohybov na mnohodrážkach upevňovacích prvkov súčastí predmetu alebo poškodenie plomb, štítkov či iných zabezpečení, ktoré znemožňujú prečítanie uvedených informácií, môže byť považované za zásah neoprávneného subjektu.
- poškodenia spôsobené nesprávnou inštaláciou, nesprávnym používaním alebo prevádzkou v rozpore s oficiálnym návodom na použitie
- poškodenia spôsobené letmi, pri ktorých neboli dodržané odporúčania uvedené v návode na použitie Tovaru
- poškodenia spôsobené používaním Tovaru v nepriaznivom počasí (napr. silný vietor, dážď alebo piesočné búrky a pod.)
- poškodenia spôsobené používaním Tovaru v prostredí s elektromagnetickým rušením (t. j. v banských oblastiach alebo v blízkosti rádiových vysielacích veží, vedení vysokého napätia, elektrární a pod.)
- poškodenia spôsobené používaním Tovaru v prostredí, kde dochádza k rušeniu inými bezdrôtovými zariadeniami (t. j. zariadenia, bezdrôtové videosignály, Wi‑Fi signály a pod.)
- poškodenia spôsobené používaním Tovaru pri hmotnosti vyššej než bezpečná vzletová hmotnosť uvedená v návode na použitie
- poškodenia spôsobené vynúteným letom v prípade opotrebovaných alebo poškodených súčastí.
- poškodenia vzniknuté v dôsledku zanedbania pravidelných technických prehliadok zariadenia.
V PRÍPADE DRONOV DJI ĎALEJ:
ĎALEJ PRE DJI DOCK:
6.8. Oprávnená osoba zo záruky je povinná bezodkladne po zistení vady Produktu túto vadu oznámiť Záručnému poskytovateľovi a doručiť Produkt na vlastné náklady, po predchádzajúcom podaní reklamácie prostredníctvom servisného panela na adrese service.innpro.eu, na nasledujúcu adresu:
SERWIS INNPRO Robert Błędowski sp. z o.o.
Rudzka 65c
44-200 Rybnik, Poľsko
NIP: 6423234719
EU NIP: PL6423234719
KRS: 0000944160
Záručný poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené úmyselným používaním vadnej veci.
Záručný poskytovateľ nepreberá Tovar od Zákazníkov.
Záručný poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté počas prepravy Tovaru do servisného strediska, najmä – avšak nielen – v prípade, ak Zákazník neprijal primerané opatrenia a nezabezpečil zasielaný Tovar. Toto ustanovenie sa vzťahuje tak na poškodenia zasielaného Tovaru, ako aj na škody spôsobené Tovarom.
6.9. Oznámenie vady musí obsahovať:
- meno a adresu kupujúceho, daňové identifikačné číslo, e‑mailovú adresu a telefónne číslo;
- popis vady Tovaru vo vzťahu k jeho vlastnostiam;
- údaj o tom, kedy, kým a za akých okolností bola vada Tovaru zistená;
- presný zoznam vracaných položiek spolu s opisom Tovaru (napr. „krabica, vŕtačka, 2 vrtáky, batéria“; nepoužívať všeobecné pojmy ako „súprava“, „kompletná súprava“, „vrtule“, „káble“, „kryty“, „návody“, „zabezpečovacie prvky“ a pod.);
- určenie požadovaného typu opravy: záručná alebo pozáručná (platená).
6.10. Záručný poskytovateľ si vyhradzuje právo požadovať dodatočné informácie, ak to považuje za nevyhnutné na riadne posúdenie reklamácie.
6.11. Produkt odovzdaný do servisu musí byť doručený čistý a chránený proti poškodeniu počas prepravy (najlepšie v pôvodnom obale). V prípade agregátov musia byť všetky kvapaliny (oleje a palivo) z Produktu odstránené oprávnenou osobou. Záručný poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prijatie reklamácie v prípade zistenia prítomnosti kvapalín.
6.12. Záručný poskytovateľ informuje oprávnenú osobu do 14 dní od prijatia oznámenia o výsledku posúdenia a oprávnenosti oznámenia. Ak sa vada potvrdí, Záručný poskytovateľ zabezpečí bezplatné odstránenie vady pokrytej zárukou do 60 dní odo dňa prevzatia vadného Tovaru Záručným poskytovateľom v jeho servisnom stredisku. Ak oprava nie je možná alebo je neekonomická, Záručný poskytovateľ vráti sumu zaplatenú podľa predajného dokladu alebo nahradí Tovar Tovarom bez vád, podľa vlastného uváženia. Spôsob odstránenia vád pokrytých zárukou určuje výlučne Záručný poskytovateľ.
6.13. Záručný poskytovateľ si vyhradzuje právo znížiť hodnotu vracanej sumy za Tovar, ak oprávnená osoba doručila neúplný Tovar. Hodnota vracanej sumy môže byť znížená pomerne k hodnote chýbajúcich položiek podľa ich nákupnej ceny. V prípade výmeny Tovaru alebo poškodených častí Tovaru za nové sa tieto stávajú vlastníctvom oprávnenej osoby zo záruky výmenou za chybné položky, ktoré sa stávajú vlastníctvom Záručného poskytovateľa. Záručný poskytovateľ nevracia poškodené časti Tovaru v prípade ich výmeny.
6.14. V prípade výmeny Tovaru alebo poškodených častí Tovaru za nové sa tieto stávajú vlastníctvom oprávnenej osoby zo záruky, výmenou za chybné časti, ktoré sa stávajú vlastníctvom Záručného poskytovateľa. Záručný poskytovateľ nevracia poškodené časti Tovaru v prípade ich výmeny.
6.15. Oprávnená osoba zo záruky nemá nárok na žiadne iné práva zo záruky ako tie, ktoré sú uvedené vyššie, s výhradou práv vyplývajúcich z kogentných zákonných ustanovení.
6.16. Oprávnená osoba je povinná prevziať opravený Tovar vydaný jej Záručným poskytovateľom do 20 dní odo dňa informovania, že Tovar je pripravený na vyzdvihnutie. Po uplynutí tejto lehoty je Záručný poskytovateľ, bez ohľadu na ďalšie nároky na náhradu škody, na ktoré má nárok podľa zákona, oprávnený:
- účtovať Zákazníkovi náklady na skladovanie (vo výške 9 PLN za deň)
- uložiť Tovar do súdnej úschovy (po informovaní Zákazníka)
- požiadať Zákazníka o podpísanie vyhlásenia o vzdaní sa Tovaru.
ALTERNATÍVNA ZÁRUKA DJI DOA NA TOVAR ZNAČKY DJI
6.17. Pokiaľ ide o Tovar značky DJI, bez ohľadu na práva a povinnosti uvedené v predchádzajúcich bodoch a s výhradou bodu 6.17 nižšie, môže Zákazník využiť nasledujúce záručné podmienky:
Ak Tovar DJI vykazuje vady bezprostredne po kúpe a tieto sú nahlásené spoločnosti INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ako zástupcovi Záručného poskytovateľa do siedmich dní odo dňa kúpy a sú potvrdené zástupcom Záručného poskytovateľa, Záručný poskytovateľ (uvedený v bode 6.1.A vyššie) vyvinie maximálne úsilie, aby vymenil Tovar za nový, bezchybný Tovar do 14 pracovných dní v rámci záruky DJI DOA (dead on arrival, t. j. tovar nefunguje odo dňa kúpy).
6.18. Záručný poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť výmenu v rámci DOA v prípade nedostatku zásob alebo logistických problémov; v takom prípade sa uplatnia ustanovenia bodov 6.1–6.15 vyššie.
6.19. Služba záruky DJI DOA sa neposkytne, ak:
- bol Tovar doručený sprostredkovateľovi Záručného poskytovateľa (SERWIS INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) viac ako sedem kalendárnych dní po jeho kúpe, alebo
- osoba oprávnená zo Záruky nepredložila spolu s Tovarom doklad o kúpe od Záručného poskytovateľa, alebo
- Tovar doručený Zákazníkom na výmenu neobsahuje všetky pôvodné časti alebo obsahuje časti poškodené používateľom, alebo
- po preskúmaní Tovaru a vykonaní príslušných kontrol Záručným poskytovateľom sa nahlásená vada nepotvrdí, alebo
- sa zistia chyby alebo poškodenia Tovaru spôsobené neoprávneným používaním alebo úpravou Tovaru, ako je vystavenie vlhkosti, vniknutie cudzích telies (voda, olej, piesok a pod.) alebo nesprávna inštalácia či prevádzka, alebo
- sa zistí, že produktové štítky, sériové čísla, vodoznaky a pod. boli sfalšované, pozmenené a pod., alebo
- je vada spôsobená nekontrolovateľnými vonkajšími faktormi, vrátane požiaru, povodne, silného vetra alebo úderu blesku.
6.20. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ako sprostredkovateľ Záručného poskytovateľa a Záručný poskytovateľ (uvedený v bode 6.1.A vyššie) nenesú zodpovednosť za:
- ujmu na zdraví (vrátane smrti), škody na majetku, ujmu na osobnostných právach alebo majetkovú škodu spôsobenú používaním Tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.
- právne následky a iné dôsledky spôsobené nedodržaním platných právnych predpisov zo strany používateľa.
6.21. S výhradou bodu 5.2 vyššie, v súlade s požiadavkami článku 577(1) § 2(1) Občianskeho zákonníka Záručný poskytovateľ informuje, že v prípade nesúladu predanej veci so zmluvou má kupujúci zo zákona právo na právnu ochranu na náklady predávajúceho; táto záruka sa týchto zákonných prostriedkov nedotýka.
7 Ochrana osobných údajov
7.1 Správcom osobných údajov Zákazníkov platformy B2B, ako aj osôb konajúcich v mene Zákazníka, je INNPRO Robert Błędowski sp z.o.o., ktorý je Predávajúcim v zmysle týchto obchodných podmienok.
7.2 Rozsah údajov Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene), potrebných na uzavretie kúpnej zmluvy alebo vytvorenie účtu na B2B platforme, zahŕňa: priezvisko (obchodný názov), adresa: ulica, číslo domu, číslo prevádzky, PSČ, mesto, krajina, telefónne číslo, e-mailová adresa. Zákazník môže tiež uviesť svoje IČ DPH, ďalšie informácie. Služba B2B platformy navyše automaticky zhromažďuje IP adresy počítačov osôb využívajúcich platformu B2B.
7.3 Osobné údaje Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene) spracováva Predávajúci podľa pravidiel podrobne uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov (https://b2b.innpro.eu/PRIVACY-POLICY-cabout-eng-10.html), na základe nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ("RODO").
7.4 So samostatným výslovným súhlasom Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene) môže Predávajúci spracovávať jeho osobné údaje za účelom poskytovania elektronickej služby pravidelným zasielaním informácií o nových produktoch a akciách na adrese platforma B2B („Newsletter“). K odberu newslettera sa môžete prihlásiť zaškrtnutím príslušného políčka pri založení účtu na platforme B2B. Elektronická služba Newsletter je poskytovaná bezplatne na dobu neurčitú. Zákazník má možnosť kedykoľvek a bez udania dôvodu odstúpiť od Newslettera podaním príslušnej žiadosti predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.1. alebo kliknutím na odkaz na odhlásenie v spodnej časti každého newslettera. Odstúpenie sa rovná odvolaniu súhlasu so spracovaním osobných údajov Klienta pre účely poskytovania služby Newsletter. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracovania údajov, ku ktorému došlo pred odvolaním súhlasu.
8 Záverečné ustanovenia
8.1 Riešenie akýchkoľvek sporov vzniknutých medzi Predávajúcim a Zákazníkom bude predložené súdom príslušným podľa sídla Predávajúceho.
8.2 S výhradou bezpodmienečne záväzných právnych predpisov je zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi, bez ohľadu na jej právny základ, v každom prípade obmedzená na výšku ceny zaplatenej za Tovar, vrátane nákladov na dodanie (aj v prípade, že nárok Zákazníka nie je súvisiaci s kúpnou zmluvou) maximálne do sumy 125,00 EUR. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi iba za priamu škodu av medziach skutočnej straty.
8.3 V záležitostiach, na ktoré sa nevzťahujú tieto Podmienky, sa použijú príslušné ustanovenia zákona.
8.4 Akékoľvek pripomienky alebo otázky týkajúce sa prevádzky B2B platformy môžete zasielať na adresy uvedené v záložke Kontakt (https://b2b.innpro.eu/contact-eng.html).
8.5 Tieto Podmienky neporušujú žiadne práva Zákazníka podľa platných právnych predpisov. Pokiaľ bude niektoré ustanovenie obchodných podmienok v rozpore s platnými právnymi predpismi, toto ustanovenie sa nepoužije, čo nemá vplyv na platnosť zostávajúcich ustanovení.
8.6 Predávajúci môže Podmienky meniť, pričom o zmenách vopred informuje Zákazníkov. Informácie o chystaných zmenách Obchodných podmienok budú zverejnené na webových stránkach B2B platformy, v záložke Obchodné podmienky pre podnikateľov (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html) spolu s textom novej verzie obchodných podmienok. Objednávky zadané pred účinnosťou zmien sú realizované na základe predchádzajúcich pravidiel, na ktoré sú uvedené odkazy v záložke Pravidlá pre podnikateľov (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html).