Logistické minimum od 120 €
Uložiť do nákupného zoznamu
Vytvorenie nového nákupného zoznamu

Pridať produkty zadaním kódov

Pridanie súboru CSV
Zadajte kódy produktov, ktoré chcete hromadne pridať do košíka (za čiarkou, s medzerou alebo z nového riadku). Pri viacnásobnom opakovaní kódu sa táto komodita pridá toľkokrát, koľkokrát sa vyskytne.

Podmienky používania obchodu b2b.innpro.sk

OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PODNIKATEĽOV – ZÁKAZNÍKOV platné do 20.06.2024 - celý súbor na stiahnutie TU

OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PODNIKATEĽOV – ZÁKAZNÍKOV predstavené dňa 21.06.2024:

1 Všeobecné informácie

1.1 Nákupnú B2B platformu https://b2b.innpro.sk/, ďalej len „B2B platforma“, vlastní spoločnosť INNPRO ROBERT BŁĘDOWSKI sp. z o.o zapísaná v Národnom súdnom registri na adrese Rudzka 65C, 44-200 Rybnik s číslom KRS 0000944160 10. ekonomickým oddelením Národného súdneho registra Okresného súdu v Gliwiciach, identifikujúce sa číslom NIP: 74932.

1.2 Predávajúci vykonáva prostredníctvom platformy B2B predaj produktov a digitálneho obsahu prezentovaného na webových stránkach platformy B2B, ďalej len „Tovar“ a poskytuje elektronicky súvisiace služby za podmienok týchto obchodných podmienok.

1.3 Obchodné podmienky B2B platformy https://b2b.innpro.sk/, ďalej len „Podmienky“, sú obchodné podmienky uvedené v článku 8 zákona z 18. júla 2002 o elektronických službách (Zbierka zákonov 2020.344 j.t., v znení neskorších predpisov). Podmienky sú zákazníkom zadarmo sprístupnené pred uzavretím zmluvy prostredníctvom odkazu umiestneného na domovskej stránke platformy B2B, v záložke Podmienky b2b (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html). Zákazník má právo si podmienky stiahnuť a vytlačiť. Podmienky sú na žiadosť Klienta sprístupnené tak, aby bolo možné ich obsah získavať, reprodukovať a zaznamenávať prostredníctvom teleinformačného systému používaného Klientom.

1.4 „Zákazníkom“ v zmysle obchodných podmienok je podnikateľ v zmysle § 4 zákona zo dňa 6. 3. 2018, ktorý zadá objednávku alebo zaregistruje svoj účet alebo využije ďalšie služby poskytované elektronicky na B2B platforme. Právo podnikateľov (zbierka zákonov 2021.162 j.t. v platnom znení), s výnimkou podnikateľa, ktorým je fyzická osoba, ktorá s predávajúcim uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s podnikateľskou činnosťou tejto osoby, pokiaľ z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že nemá pre podnikateľov odborný charakter, vyplývajúce najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti, sprístupnený na základe ustanovení Centrálneho registra a Informácie o podnikateľskej činnosti.

1.5 Kupujúci by mal pre využívanie B2B platformy sám získať prístup k zariadeniu, ktoré umožňuje prezerať webové stránky a vykonávať na nich úkony, pripojiť sa k internetu, používať webový prehliadač a mať aktívnu e-mailovú schránku, ktorá umožňuje prijímať e-mailové správy. Predávajúci zaisťuje správne fungovanie B2B platformy pre kupujúceho pomocou nasledujúcich prehliadačov:

  • Internet Explorer verzia 10.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
  • Mozilla Firefox verzia 17.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
  • Opera Opera 12.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
  • Google Chrome verzia 23.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
  • Safari verzia 5.0 alebo novšia s povolenou podporou Java appletov, popr.
  • Microsoft Edge verzia 25.10586.0 alebo novšia s povolenou podporou apletov Java.

Navyše minimálne rozlíšenie obrazovky umožňujúce pohodlné prehliadanie stránok B2B platformy je 1024x768 pixelov. Pre plnú funkčnosť E-shopu Predávajúci odporúča povoliť prehliadaču webových stránok ukladanie cookies.

1.6 Užívanie B2B platformy v rozpore so zákonom, najmä porušovanie osobnostných práv Predávajúceho alebo tretích osôb, zasahovanie do prevádzky B2B platformy, vrátane poskytovania nelegálneho obsahu prostredníctvom nej, je zakázané.

1.7 Osoby využívajúce platformu B2B v mene Zákazníka musia byť oprávnené konať v mene Zákazníka a musia mať za neho prebrať povinnosti. Kedykoľvek sa tieto Podmienky zmieňujú o Zákazníkovi, vzťahujú sa primerane aj na osobu konajúcu v mene Zákazníka pri používaní platformy B2B.

2 Nákupy

2.1 Nakupovať na B2B platforme je možné v ktorýkoľvek deň a kedykoľvek za predpokladu, že realizácia objednávok zadaných mimo bežného pracovného času (pondelok až piatok okrem sviatkov, doba 8.00 - 15.00 hod.) bude zahájená nasledujúci pracovný deň.

2.2 Nákupy na platforme B2B sú vykonávané elektronicky, pričom jediným identifikačným prostriedkom je e-mailová adresa a heslo Zákazníka a objednávky úspešne vykonané pomocou vyššie uvedených prvkov budú pre strany právne záväzné.

2.3 Zadanie objednávky je možné po registrácii na platforme B2B - vytvorenie účtu na platforme B2B, ku ktorému dôjde po vyplnení a prijatí v registračnom formulári, ktorý je dostupný kliknutím na Vytvoriť účet (https://b2b-innpro.cz/client-new.php?register&wholesaler=true). Registrácia na platforme B2B nezaväzuje Zákazníka k zadávaniu minimálneho počtu objednávok. Služba elektronického účtu je poskytovaná bezplatne na dobu neurčitú. Zákazník má možnosť kedykoľvek a bez udania dôvodu zmazať účet predložením príslušnej žiadosti predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.1.

2.4 Poskytnutie akýchkoľvek informácií Zákazníkom, vrátane osobných údajov Zákazníka alebo jeho zástupcov, je dobrovoľné, avšak neposkytnutie údajov označených ako povinné bude mať za následok neregistrovanie účtu, prípadne nevybavenie objednávky.

2.5 Za účelom odoslania objednávky prostredníctvom platformy B2B Zákazník:

  • otvorí webové stránky https://b2b-innpro.cz
  • prihlási sa k svojmu účtu
  • v nadväznosti na informácie obsiahnuté na webovej stránke a zobrazených správach vyberá Tovar pridaním jednotlivých položiek do košíka, počtom objednaných položiek, ako aj výberom spôsobu dodania a platby z ponúkaných Predávajúcim,
  • akceptuje jemu predložený súhrn vybraného Tovaru, spôsob a náklady platby a spôsob a náklady na dodanie a kliknutím na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby" zadá objednávku na dodanie Tovaru vloženého do košíka.

2.6 V objednávkovom formulári je nutné, aby objednávateľ uviedol údaje objednávateľa, príjemcu, doručovaciu adresu (rozsah údajov uvedený v bode 7.2 obchodných podmienok) a údaje týkajúce sa objednávaného tovaru: druh a množstvo, spôsob doručenia, spôsob platby. Zákazník môže svoje pripomienky zaslať predávajúcemu alebo kuriérovi. Zákazník potvrdzuje, že prijíma podmienky týchto Podmienok a prečítal si zásady ochrany osobných údajov platformy B2B. Objednávkový formulár obsahuje aj informácie o predpokladanom, najrýchlejšom možnom termíne dodania. Skutočný dátum sa môže líšiť od dátumu uvedeného v objednávkovom formulári v súlade s bodom 3.2 obchodných podmienok.

2.7 Elektronická služba vo forme objednávkového formulára je poskytovaná zadarmo a má jednorazový charakter. Začína okamihom pridania prvého Tovaru do košíka a končí okamihom zadania objednávky alebo okamihom skoršieho ukončenia zadávania objednávky Zákazníkom.

2.8 Odoslanie objednávky Zákazníkom (kliknutím na tlačidlo Objednávka s povinnosťou platby) je prejavom vôle k uzavretiu kúpnej zmluvy s Predávajúcim v súlade s Obchodnými podmienkami a platnými právnymi predpismi, ako aj záväzkom zaplatiť za objednaný Tovar a uhradí dohodnuté náklady transakcie.

2.9 Predávajúci po obdržaní objednávky od zákazníka potvrdí všetky dôležité náležitosti objednávky zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom. Okamihom obdržania e-mailovej správy uvedenej v predchádzajúcej vete Zákazníkovi je uzatvorená kúpna zmluva medzi Zákazníkom a Predávajúcim, podľa ktorej sa Predávajúci zaväzuje dodať Zákazníkovi Tovar a previesť jeho vlastnícke právo na Predávajúceho. Zákazník, s výhradou bodu 2.10 nižšie, a Zákazník sa zaväzuje odobrať Tovar a zaplatiť cenu Predávajúcemu a uhradiť dohodnuté transakčné náklady.

2.10 V prípade vyčerpania zásob Tovaru, na ktorý Zákazník vykonal objednávku, bude Predávajúci Zákazníka o tejto skutočnosti informovať e-mailom. Môže nastať v situácii, keď Klient zakúpil Tovar, ktorý nebol v okamihu objednania skladom (počet dostupných kusov Tovaru je vyznačený v ponuke na stránkach B2B platformy). Predávajúci môže taktiež navrhnúť predĺženú čakaciu dobu na dodanie Tovaru objednaného Zákazníkom. V takejto situácii môže Klient odstúpiť od objednávky alebo vyjadriť súhlas s predĺženou čakacou dobou na dodanie Tovaru. Pokiaľ Klient neodpovie do 5 pracovných dní, bude objednávka stornovaná. V tomto e-maile môže predávajúci podmieniť vykonanie objednávky zadanej zákazníkom uhradením zálohy v plnej alebo čiastočnej výške za objednaný tovar, bez ohľadu na spôsob platby zvolený zákazníkom.

2.11 Kúpna zmluva sa uzatvára v anglickom jazyku. 2.10. Záznam, zabezpečenie a sprístupnenie obsahu uzatvorenej kúpnej zmluvy Zákazníkovi prebehne sprístupnením týchto Obchodných podmienok na webových stránkach B2B platformy, ako aj zaslaním e-mailovej správy Zákazníkovi, uvedenej v bod 2.9. obchodných podmienok. 2.9. obchodných podmienok. Obsah kúpnej zmluvy je dodatočne evidovaný a zabezpečený v IT systéme On-line obchodu.

2.12 Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej so zákazníkom do 30 dní od jej uzavretia bez udania dôvodu.

3 Doručenie tovaru

3.1 Dodávka tovaru bude vykonaná spôsobom zvoleným Zákazníkom v dobe objednania. Náklady na doručenie budú Zákazníkovi oznámené počas procesu objednávania a budú potvrdené v e-maile uvedenom v bode 2.9 obchodných podmienok.

3.2 Dodacia lehota je od 1 do 7 pracovných dní, počítané odo dňa pripísania platby za tovar na bankový účet predávajúceho spolu s dohodnutými transakčnými nákladmi - v prípade platby bankovým prevodom, alebo počítané odo dňa zadania a potvrdenia objednávky - v prípade obchodného úveru. Táto lehota sa nevzťahuje na situáciu uvedenú v bode 2.10 vyššie, kedy Zákazník akceptuje predĺženú dodaciu lehotu. Prepravca informuje Zákazníka formou e-mailu alebo SMS o podrobnostiach doručenia, najmä sledovacom čísle alebo poskytnutím odkazu na sledovanie fáz doručenia.

3.3 Okamihom odovzdania Zákazníkom objednaného Tovaru dopravcovia prechádzajú na Zákazníka výhody a bremená spojené s Tovarom, ako aj nebezpečenstvo jeho náhodnej straty alebo poškodenia. Predávajúci nenesie zodpovednosť za stratu, znehodnotenie alebo poškodenie Tovaru vzniknuté od prevzatia Tovaru na prepravu až do jeho odovzdania Zákazníkovi, ani za akékoľvek oneskorenie prepravy. Predávajúci bude s klientom spolupracovať tak, aby v prípade potreby umožnil prípadné reklamačné konanie s prepravcom.

4 Platby

4.1 S výhradou práva predávajúceho uvedeného v bode. 2.10 posledná veta má Zákazník možnosť uhradiť objednaný Tovar jedným zo spôsobov platby uvedených v objednávkovom formulári.

4.2 Predávajúci môže na základe zvláštnych dojednaní poskytnúť Zákazníkovi obchodný úver. Zákazník je v tomto prípade povinný vykonať platbu v lehote uvedenej v príslušných dojednaniach o obchodnom úvere.

4.3 Pokiaľ si zákazník zvolí spôsob platby vopred, neprijatie platby na účet predávajúceho alebo zúčtovateľa do 3 pracovných dní od zadania objednávky bude mať za následok zrušenie objednávky. V tejto situácii môžete objednávku v závislosti od dostupnosti Tovaru znovu odoslať a zvoliť inú formu platby.

4.4 Ceny Tovaru sú uvedené v mene CZK.

4.5 Ku každej objednávke bude priložený doklad o kúpe vo forme účtenky alebo faktúry s DPH. Zákazník súhlasí so zasielaním faktúr v elektronickej podobe.

5 Reklamácia servisu a záruka

5.1 Zákazník môže uplatniť reklamáciu služieb poskytovaných predávajúcim elektronicky podaním príslušnej žiadosti predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v položke. 1.1.

5.2 Zodpovednosť predávajúceho zo záruky na výrobok voči zákazníkovi je vylúčená podľa § 558 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

6 Vyhlásenie o záruke - záruka trvanlivosti - záruka distribúcie

Nasledujúce záručné vyhlásenie je robené iba voči profesionálnemu zákazníkovi - podnikateľovi, ktorý uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, kedy z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že má pre zákazníka profesionálny charakter.

6.1. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o., so sídlom Rybnik, ul, Rudzka 65C, 44-200 Rybnik, ďalej len „Garant“, zaručuje riadne fungovanie produktu zo svojej ponuky, okrem tých, ktoré sú uvedené v bode 6.1.A. - 6.1.G a bod 6.2. nižšie, ďalej len „Výrobok“, po dobu nie kratšiu, než je záručná doba uvedená v súlade s bodom 6.5 nižšie, za predpokladu, že je inštalovaný a prevádzkovaný v súlade s návodom na použitie a odporúčaniami výrobcu alebo distribútora v užívateľský manuál. Záručné vyhlásenie platí na území Poľskej republiky a vzťahuje sa na Produkty zakúpené na jej území. Vyhlásenie o záruke alebo záručný list je poskytovaný priamo s Produktom alebo v prípade zakúpenia v internetovom obchode Ručiteľa sú informácie o existencii a obsahu záruky uvedené v popise Produktu a na webových stránkach: service.innpro.eu/gwarancja

6.1.A. Pri produktoch značky DJI je garantom SZ DJI BaiWang Technology Co, Building No.1.2.7.9, Baiwang Creative Factory, No.1051, Songbai Road, Nanshan Xili District, Shenzhen, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba pre prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku do určených autorizovaných opravárenských zariadení DJI.

6.1.B. U produktov značky RENEWD je garantom Renewd Burgemeester Verderlaan 11E, 3544AD Utrecht, Holandsko. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba pre prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku do určených autorizovaných opravárenských zariadení RENEWD.

6.1.C. Pri produktoch značky AMAZFIT je garantom Zepp North America Inc 18400 Von Karman Avenue, Suite 130, Irvine, CA, 92612, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba na prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku na určené autorizované opravovne AMAZFIT.

6.1.D. U produktov značky ECOFLOW je garantom EcoFlow Inc., Factory Building A202, Founder Technology Industrial Park, North Side of Songbai Highway, Longteng Community, Shiyan Sub-district, Baoan District, Shenzhen City, Guangdong, China. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba pre prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku na určené autorizované opravovne ECOFLOW.

6.1.E. U produktov značky Insta360 je garantom Arashi Vision Inc., 25 Mauchly, STE 308, Irvine, CA 92618 Irvine, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba pre prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku na určené autorizované opravovne Insta360.

6.1.F. Pre Mirfak, Hobbywing, SRT, Savox, HiVOLT, Double Eagle, Joysway je garantom KAVAN Europe s.r.o., Doubravice 110, 533 53 Pardubice, Česká republika. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba na prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku na určené autorizované opravovne KAVAN Europe sro.

6.1.G. Produkty Akaso sú zárukou Akaso Tech LLC., 4907 International Blvd, STE 108, Frederick, MD 21703 Frederick, USA. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. je výrobcom určeným zástupcom iba pre prenos záručných nárokov od autorizovaných osôb v Poľsku na určené autorizované opravovne Akaso.

Kedykoľvek sa toto vyhlásenie o záruke zmieňuje o Produkte, platí tento odkaz mutatis mutandis pre Produkt, ktorého ručiteľom je jedna zo subjektov uvedených v časti 6.1.A. - 6.1.G vyššie.

6.2 Záruka sa nevzťahuje na: príslušenstvo a vymeniteľné príslušenstvo, ako sú tie, ktoré sú alebo môžu byť vystavené stálemu alebo premenlivému zaťaženiu, ako sú vrtule, statívy, montážne držiaky, prísavky, kefy, filtre, rukoväte, jazdce, kotúče, nože vŕtačky, podrážky brúsok, nátery, gumené diely, ozubené kolesá, ložiská, remene, bubny, krúžky, valce, piesty, panvice, motorové kefy, silové alebo prenosové káble v prípade poškodenia izolácie alebo zástrčiek, valivé alebo pohyblivé časti, záruka sa nevzťahuje na pokrčenie , vyblednutý obal alebo zmenu farby, škrabance alebo opotrebované nápisy.

6.3 Prvý kupujúci Produktu – zákazník INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - má nárok na záruku. Práva vyplývajúce zo záruky sa neprevádzajú na ďalších kupujúcich produktu. INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. - ani ručiteľ uvedený v časti 6.1.A. - 6.1.G - nie je stranou pre následného kupujúceho Produktu.

6.4 Aby Garant mohol prijať a spracovať záručnú reklamáciu, doručí Garant do servisu Garanta Produkt spolu s popisom závad zistených Zákazníkom v súlade s nasledujúcimi odsekmi a zároveň predloží doklad o nákupe Produktu u INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. a uveďte viditeľné a čitateľné sériové číslo Produktu, ak existuje.

6.5 Záručná doba:

  • Záručná doba bude stanovená v súlade s informáciami vo vyhlásení o záruke alebo záručnom liste uvedenom v odseku 6.1 vyššie av karte produktu na https://b2b-innpro.cz, s výnimkou batérií zabudovaných v zariadení alebo obsiahnutých v sade.
  • Záručná doba na batériu je nezávislá na záručnej dobe na Produkt a je 12 mesiacov.
  • Záručná doba na batériu je nezávislá na záručnej dobe na Produkt a je 12 mesiacov.

V prípade produktov značky DJI - záručná doba sa počíta od dátumu aktivácie produktu prvým kupujúcim (zákazník INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) alebo od dátumu nákupu vyššie uvedeným prvým kupujúcim, podľa toho, čo nastane ako prvé - pokiaľ podrobná špecifikácia uvedená na produktovej karte alebo výrobcom v užívateľskej príručke neuvádza iný začiatok záručnej doby. Zákazník si môže overiť dátum začiatku a konca záručnej doby na zakúpený Produkt prostredníctvom servisného panelu service.innpro.eu po registrácii do servisnej aplikácie a správnom prihlásení. Garant si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnutie služby vo forme výmeny Produktu za nový v situácii, keď bol Produkt stiahnutý z predaja alebo bola ukončená jeho podpora, v takejto situácii je možné iba vybavenie, vrátenie peňazí.

6.6 Zodpovednosť v rámci záruky sa vzťahuje iba na vady vzniknuté z príčin vlastnej predávanému Produktu. Záruka sa najmä nevzťahuje na vady vzniknuté používaním Produktu alebo z iných následných príčin, ako sú:

  • mechanické akéhokoľvek druhu, vrátane tých spôsobených preťažením alebo prehriatím
  • vyplývajúce z inštalácie alebo používania Produktu, ktoré nie je v súlade s návodom na použitie
  • vyplývajúce z prepravy alebo používania Produktu v podmienkach, ktoré nezodpovedajú špecifikáciám
  • vyplývajúce z nesprávneho skladovania alebo nedostatočnej údržby Produktu
  • vyplývajúce z úplného vyčerpania zásob maziva alebo oleja vo Produkte
  • v dôsledku silnej kontaminácie vo vnútri alebo mimo produktu
  • spôsobené používaním príslušenstva, ktoré nie je v súlade s odporúčaniami výrobcu alebo distribútora Produktu
  • v dôsledku náhodných udalostí, ako sú požiar, záplavy, elektrické prepätia, blesk atď.
  • vyplývajúce z vojnových činov, nepokojov, teroristických činov alebo vandalizmu
  • poškodenie spôsobené neoprávnenými úpravami obvodu a nesprávnym alebo nesprávnym použitím batérie a nabíjačky
  • poškodenie spôsobené problémami so spoľahlivosťou alebo kompatibilitou pri používaní nepovolených dielov
  • poškodenie spôsobené prevádzkou zariadenia so slabo nabitou alebo poškodenou batériou
  • stratu alebo poškodenie údajov Produktom
  • všetky programy dodané s produktom alebo nainštalované neskôr
  • poruchy alebo škody spôsobené produktmi tretích strán, vrátane tých, ktoré výrobca Produktu môže poskytnúť alebo integrovať do Produktu na požiadanie
  • poškodenie spôsobené inou technickou podporou, ako je tá, ktorú povolil výrobca Produktu
  • výrobky alebo časti so zmeneným identifikačným štítkom alebo z ktorých bol identifikačný štítok odstránený
  • nevykonanie činností uvedených v návode na použitie, ktoré má vykonať používateľ
  • v prípade, že akékoľvek opravy, zmeny, úpravy, úplné alebo čiastočné rozobratie alebo štrukturálne zmeny Produktu vykoná iný subjekt ako Ručiteľ alebo ich odsúhlasí Ručiteľ. Zistenie záhybov na drážkach upevňovacích prvkov častí veci alebo poškodenie pečiatok, štítkov alebo iných ochranných prvkov znemožňujúce čítanie informácií v nich obsiahnutých možno považovať za zásah neoprávneného subjektu.
  • poškodenie spôsobené nesprávnou inštaláciou, nesprávnym používaním alebo prevádzkou, ktorá nie je v súlade s oficiálnym návodom na použitie

PRE DRONY NAVYŠE:

  • škody spôsobené letmi, pri ktorých neboli dodržané odporúčania v návode na použitie Produktu
  • poškodenie spôsobené používaním produktu v zlom počasí (napr. silný vietor, dážď alebo piesočné búrky atď.).
  • poškodenie spôsobené používaním Produktu v prostredí s elektromagnetickým rušením (t. j. v banských oblastiach alebo v blízkosti rádiových vysielacích veží, vysokonapäťových káblov, elektrární atď.).
  • poškodenie spôsobené používaním produktu v prostredí, kde dochádza k rušeniu inými bezdrôtovými zariadeniami (t. j. fotoaparátmi, bezdrôtovým video signálom, signálom Wi-Fi atď.).
  • poškodenie spôsobené používaním Produktu pri hmotnosti vyššej ako je bezpečná počiatočná hmotnosť, ktorá je uvedená v návode na použitie
  • poškodenie spôsobené núteným letom, keď sú komponenty opotrebované alebo poškodené.

6.7 Oprávnená osoba zo záruky je povinná po uplatnení reklamácie prostredníctvom servisného panelu service.innpro.eu ihneď po jej zistení oznámiť Garantovi zistenie vady Produktu a doručiť ho sama. adresa: Servis INNPRO ul. Rudzka 65C 44-200 Rybnik. Ručiteľ nezodpovedá za škody spôsobené pri vedomom používaní vadnej veci. Garant nezbiera Produkty od Zákazníkov.

6.8 Správa o chybe musí obsahovať:

  • meno a adresu kupujúceho, DIČ, e-mailovú adresu a telefónne číslo;
  • označenie toho, v čom spočíva chyba produktu vzhľadom na vlastnosti produktu;
  • údaj o tom, kedy, kým a za akých okolností bola chyba Produktu zistená;
  • presné vymenovanie prvkov Produktu predložených so žiadosťou (napr. „škatuľka, vŕtačka, 2 vrtáky, batéria“, nepoužívajte všeobecné pojmy ako súprava, komplet, súprava, vrtule, káble, kryty, návody, ochrany, atď.);
  • špecifikovať typ očakávanej opravy: záručná alebo mimozáručná (platená).

6.9 Garant si vyhradzuje právo vyžiadať si dodatočné informácie, ak to považuje za potrebné na riadne vybavenie žiadosti.

6.10 Tovar odovzdaný do servisu by mal byť doručený čistý a chránený pred poškodením počas prepravy (najlepšie v originálnom obale). V prípade agregátov musia byť všetky kvapaliny (olej a palivo) odstránené z Produktu oprávnenou osobou. Garant si vyhradzuje právo odmietnuť reklamáciu v prípade zistenia kvapalín.

6.11 Garant zabezpečí, aby bola oprávnená osoba do 14 dní od prijatia žiadosti informovaná o výsledku uznania a oprávnenosti žiadosti. Ak sa vada potvrdí, Garant zabezpečí bezplatné odstránenie vady, na ktorú sa vzťahuje záruka, do 60 dní odo dňa prevzatia vadného Produktu Ručiteľom v Záruke. prevádzkových priestoroch rantora. Ak oprava nie je možná alebo nie je cenovo výhodná, Garant podľa voľby Garanta vráti ekvivalent sumy zaplatenej z predajného dokladu alebo vymení Produkt za bezchybný. O spôsobe odstránenia vád, na ktoré sa vzťahuje záruka, rozhoduje výlučne Garant.

6.12 Garant si vyhradzuje právo znížiť hodnotu vrátenia peňazí za Produkt v prípade, že oprávnená osoba dodala nekompletný Produkt. Hodnota náhrady môže byť znížená v pomere k hodnote chýbajúcich prvkov podľa nákupných cien týchto prvkov. V prípade výmeny Produktu alebo poškodených častí Produktu za nové sa tieto stávajú majetkom ručiteľa, výmenou za chybné prvky, ktoré sa stávajú majetkom Ručiteľa. Garant nevracia chybné časti Produktu v prípade ich výmeny.

6.13 Držiteľ záruky nemá nárok na žiadne iné práva zo záruky ako tie, ktoré sú uvedené vyššie, s výhradou práv podľa záväzných zákonných ustanovení.

6.14 Oprávnená osoba je povinná prevziať opravený Produkt, ktorý jej vystaví Garant, v lehote nepresahujúcej 20 dní odo dňa, keď bola Oprávnená osoba informovaná o pripravenosti Produktu na prevzatie. Po uplynutí tejto lehoty má Ručiteľ, bez ohľadu na akékoľvek ďalšie práva na náhradu, ktoré mu patria zo zákona, nárok na:

  • účtovať zákazníkovi náklady na skladovanie (vo výške 9 PLN za deň)
  • odovzdať produkt do súdnej úschovy (po informovaní zákazníka)
  • požiadať Zákazníka, aby podpísal dokument vyhlásenie o úmysle opustiť Produkt.

ZÁRUKA DJI DOA NA PRODUKTY ZNAČKY DJI

6.15 Pokiaľ ide o Produkt DJI, bez ohľadu na práva a povinnosti uvedené v predchádzajúcich odsekoch a podľa odseku 6.16 nižšie, Zákazník môže využiť nasledujúce záručné podmienky: ak Produkt DJI odhalí chyby ihneď po zakúpení a tieto chyby sú nahlásené spoločnosti INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ako sprostredkovateľ ručiteľa do siedmich dní od dátumu nákupu a sú potvrdené sprostredkovateľom ručiteľa, ručiteľ (uvedený v odseku 6.1.A. vyššie) vynaloží maximálne úsilie, aby bol Produkt vymenený za nový. jeden bez závad do 14 pracovných dní v rámci záruky DJI DOA (mŕtvy pri príchode, t.j. produkt nefunguje od dátumu zakúpenia).

Garant si vyhradzuje právo odmietnuť výmenu DOA v prípade nedostatku zásob alebo logistických problémov, v takom prípade sa budú uplatňovať ustanovenia v odsekoch 6.1-6.14 vyššie.

6.17 Záručný servis DJI DOA nebude poskytnutý, ak:

  • produkt bol doručený sprostredkovateľovi Garanta (servis INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.) viac ako sedem kalendárnych dní od jeho zakúpenia, príp.
  • oprávnená osoba zo záruky nedodala k produktu doklad o kúpe od Ručiteľa, príp
  • produkt dodaný Zákazníkom na výmenu neobsahuje všetky originálne diely alebo obsahuje diely poškodené vinou užívateľa, príp
  • po prehliadke produktu, vykonaní príslušných kontrol zo strany ručiteľa, sa nahlásená chyba nepotvrdí.
  • sú odhalené chyby alebo poškodenia produktu spôsobené neoprávneným používaním alebo úpravou produktu, ako napríklad vystavením vlhkosti, vniknutiu cudzích látok (voda, olej, piesok a pod.) alebo nesprávnou inštaláciou alebo obsluhou, príp.
  • sa zistí, že štítky produktov, sériové čísla, vodoznaky atď. boli sfalšované, pozmenené atď., príp.
  • porucha je spôsobená nekontrolovanými vonkajšími faktormi vrátane požiarov, záplav, silného vetra alebo úderu blesku

6.18 INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. ako sprostredkovateľ ručiteľa ani ručiteľ (uvedený v odseku 6.1.A. vyššie) nezodpovedá za:

  • Zranenie osôb (vrátane smrti), poškodenie majetku, zranenie osôb alebo materiálne škody spôsobené používaním výrobku v rozpore s návodom na obsluhu.
  • Právne a iné dôsledky spôsobené nedodržiavaním platných zákonov používateľom.

6.19 V súlade s odsekom 5.2 vyššie, v súlade s článkom 577 ods. 1 § 2.1 Občianskeho zákonníka, garant informuje, že v prípade nesúladu predávanej veci s dohodou má kupujúci zo zákona právo na opravné prostriedky o časť a na náklady predávajúceho; tieto opravné prostriedky nie sú ovplyvnené zárukou.

7 Ochrana osobných údajov

7.1 Správcom osobných údajov Zákazníkov platformy B2B, ako aj osôb konajúcich v mene Zákazníka, je INNPRO Robert Błędowski sp z.o.o., ktorý je Predávajúcim v zmysle týchto obchodných podmienok.

7.2 Rozsah údajov Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene), potrebných na uzavretie kúpnej zmluvy alebo vytvorenie účtu na B2B platforme, zahŕňa: priezvisko (obchodný názov), adresa: ulica, číslo domu, číslo prevádzky, PSČ, mesto, krajina, telefónne číslo, e-mailová adresa. Zákazník môže tiež uviesť svoje IČ DPH, ďalšie informácie. Služba B2B platformy navyše automaticky zhromažďuje IP adresy počítačov osôb využívajúcich platformu B2B.

7.3 Osobné údaje Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene) spracováva Predávajúci podľa pravidiel podrobne uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov (https://b2b.innpro.eu/PRIVACY-POLICY-cabout-eng-10.html), na základe nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ("RODO").

7.4 So samostatným výslovným súhlasom Zákazníka (osoby konajúce v jeho mene) môže Predávajúci spracovávať jeho osobné údaje za účelom poskytovania elektronickej služby pravidelným zasielaním informácií o nových produktoch a akciách na adrese platforma B2B („Newsletter“). K odberu newslettera sa môžete prihlásiť zaškrtnutím príslušného políčka pri založení účtu na platforme B2B. Elektronická služba Newsletter je poskytovaná bezplatne na dobu neurčitú. Zákazník má možnosť kedykoľvek a bez udania dôvodu odstúpiť od Newslettera podaním príslušnej žiadosti predávajúcemu prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.1. alebo kliknutím na odkaz na odhlásenie v spodnej časti každého newslettera. Odstúpenie sa rovná odvolaniu súhlasu so spracovaním osobných údajov Klienta pre účely poskytovania služby Newsletter. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracovania údajov, ku ktorému došlo pred odvolaním súhlasu.

8 Záverečné ustanovenia

8.1 Riešenie akýchkoľvek sporov vzniknutých medzi Predávajúcim a Zákazníkom bude predložené súdom príslušným podľa sídla Predávajúceho.

8.2 S výhradou bezpodmienečne záväzných právnych predpisov je zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi, bez ohľadu na jej právny základ, v každom prípade obmedzená na výšku ceny zaplatenej za Tovar, vrátane nákladov na dodanie (aj v prípade, že nárok Zákazníka nie je súvisiaci s kúpnou zmluvou) maximálne do sumy 125,00 EUR. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi iba za priamu škodu av medziach skutočnej straty.

8.3 V záležitostiach, na ktoré sa nevzťahujú tieto Podmienky, sa použijú príslušné ustanovenia zákona.

8.4 Akékoľvek pripomienky alebo otázky týkajúce sa prevádzky B2B platformy môžete zasielať na adresy uvedené v záložke Kontakt (https://b2b.innpro.eu/contact-eng.html).

8.5 Tieto Podmienky neporušujú žiadne práva Zákazníka podľa platných právnych predpisov. Pokiaľ bude niektoré ustanovenie obchodných podmienok v rozpore s platnými právnymi predpismi, toto ustanovenie sa nepoužije, čo nemá vplyv na platnosť zostávajúcich ustanovení.

8.6 Predávajúci môže Podmienky meniť, pričom o zmenách vopred informuje Zákazníkov. Informácie o chystaných zmenách Obchodných podmienok budú zverejnené na webových stránkach B2B platformy, v záložke Obchodné podmienky pre podnikateľov (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html) spolu s textom novej verzie obchodných podmienok. Objednávky zadané pred účinnosťou zmien sú realizované na základe predchádzajúcich pravidiel, na ktoré sú uvedené odkazy v záložke Pravidlá pre podnikateľov (https://b2b.innpro.eu/Regulamin-dla-przedsiebiorcow-klientow-sklepu-internetowego-b2b-innpro-pl-cabout-pol-54.html).

pixel